tisdag 31 mars 2009

Jag vet att jag hela tiden lägger upp massa kärlekslåtar här, hit å dit, såfort en text är vacker så tänker jag...åhh...denna vill jag blogga till Magnus. Men nu har jag ju hittat kärlekssångens moder, guden av romantik, den pampigaste av kärleksballader, creme de la créme av poesi.

Detta måste ju vara den absolut vackraste och ärligaste kärlekssången ever!!!
säkert bara jag som tycker detta, men den känns enligt mig väldigt perfekt




Willie Nelson - Always On My Mind
The Police - Evry breath you take
Righteous Brothers - Unchained Melody
Simon And Garfunkal - Bridge Over Troubled Water

Nu är ni slagna med hästlängder!

3 kommentarer:

  1. Blir lika glad varje gång du lägger upp låter till mig, Älskar dig skaedt

    SvaraRadera
  2. Righteous Brothers - Unchained Melody är lätt bland världens absolut bästa låtar :D :D

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar