tisdag 10 mars 2009

Lindas nya liv

Jag har tänkt på det här med Linda Rosing. Hon håller hela tiden på att säga att hon söker någon att tillbringa resten av sitt liv med, någon som är lugn och mogen. Den enda som hon har fått upp intresset för är 19 år?? Det är ju helt stört. Någon som ska ta hand om hennes barn som inte ens är dubbelt så gammal som barnen. Hennes dotter fyller 15, när jag var 15 hade jag själv en pojkvän som var 19 typ, hemskt om ens mamma har en pojkvän som är 19 när man själv är 15, stackars ungar!! Jag förstår inte riktigt hur hon tänker. Nu ska hon äntligen slå sig till ro, och vill inte ha drama och sån uppståndelse och så gör hon såhär. Aja, det finns mycket roligt folk. jag är ju självklart fast vid denna serien, även fast jag är ytterst besviken över folket som är med. Tyvärr.... Hon säger även att hon valde att dejta hugo för att han är den som är mest mogen bland pojkarna och även att han är mest tillbakadragen, men det är väl ändå de två sakerna han inte är? Aja...bara lite tankar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar