onsdag 4 mars 2009

Kvällen


Sitter och väntar på Mange, gustaf och Malin. Ikväll blir rep nummer 2. Gustaf har lyckats fixa melodi till två av mina texter och malin har övat in vår första låt, så idag blir det på riktigt. Till detta kör vi en flarra rött, ett flak öl och mängder av tobak till vattenpipan som har stått och dammat allt för länge, för att få upp kreativiteten. Senare fylls min lilla lägenhet på med ytterligare några trevliga personer och då skall det laddas inför rysskväll på strömpis. Vad har ryssar på sig? För att ta reda på detta googlade jag ryssar och detta var mitt sökresultat...? jag tror jag skippar rysstemat på mina kläder, jag får vara ryss i sinnet!! Det blir nog ett antal Kalinka danser iaf, och ett antal tequila shots, i vanlig ordning.

Magnus kan inte följa med ikväll för han ska vara på psyket imorgon vid 7, också det i vanlig ordning ;P

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar