onsdag 25 mars 2009

Ystad-Happaranda

I kampen mot prostatacancer vandrar Robert Aschberg och Gert Fylking från Ystad till Haparanda på 100 dagar. Syftet med den 180 mil långa vandringen är att uppmärksamma Sveriges vanligaste cancerform, sprida information om frågan och samla in pengar till kampen mot prostatacancer. Varje söndag kl. 19.00 sammanfattas veckans händelser i en direktsänd talkshow på TV8.

Eftersom jag är en Buzzador innebär detta att jag ska sprida budskapet. Detta kan jag göra genom att sprida informationen på min blogg eller helt enkelt vara med i TV-teamet och hjälpa till med inspelningarna eller bli en VIP-gäst. Så nu undrar jag ifall det finns någon därute som har lust att följa med mig till något av de ställena som de nu ska vandra förbi och sitta i publiken eller hjälpa till bakom kameran. Så slipper jag göra det själv :)

  • Västervik 28 mars, 19.30
  • Norrköping 4 april, 19.30
  • Enköping 11 april. 19.30
  • Gävle 18 april, 19.30
  • Hudiksvall 25 april, 19.30
  • Härnösand 2 maj, 19.30
  • Örnsköldsvik 9 maj, 19.30
  • Umeå 17 maj, 19.30
  • Skellefteå 23 maj. 19.30
  • Luleå 30 maj, 19.30
  • Haparanda 5 juni, 19.30
Detta är tiderna och städerna. Någon som är sugen på något ställe?
Malin tillexempel...vad säger du, ska vi åka hem till ditt kära Övik och göra TV? :)

Sprid sprid sprid budskapet kära vänner

3 kommentarer:

  1. vad att det inte är i sthlm :D

    för övrigt partaj den 2 maj hos mig om du vill komma :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha Härnösand, det är ju bara 5 mil ifrån mig juh, varför kan dom inte bara vara i S-vall i stället??

    SvaraRadera
  3. ja och varför är dom inte i de stora städerna? känns som de går runt på massa skitvägar, det är väl onödigt. Tänk vilket jippo det hade kunnat vara ifall de gick genom de stora städerna, som örebro, skövde och S-vall typ..:)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar