fredag 9 juli 2010

Astrids dop

Vi hann inte så mycket i lägenheten direkt. Det första vi skulle göra var att åka hem till Skövde för att gå på Astrids namngivning. Egentligen kände vi bara för att stanna i Örebro och fixa och dona i nya lägenheten. Det var fruktansvärt att direkt åka därifrån i flera dagar. Men jag är glad att vi gjorde det. Det var supertrevligt och maten var underbar! Töntiga var vi allihopa, alla satt med sina systemkameror och klickade. Jag tror vi hade 4 stycken i rummet. Jag hade självklart med mig min också. Detta var det enda kortet jag kunde ta, sen dog mitt batteri.



Detta är alltså Astrids dop. Titta vad söt hon är Astrid. Och så fint det var. Och så trevligt vi hade. Vilken god mat vi åt. Titta. Bilden säger verkligen allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar