tisdag 13 juli 2010

Hjälmaren


Visste ni att Örebro ligger vid hjälmaren? Ja det visste ni förmodligen.
Visste ni att jag har 15 minuter från mig till Hjälmaren? Kanske inte så exakt, men ni visste förmodligen att det är rätt så nära.

JAHA, men det visste inte jag!
i 4 år har jag bott här.
Inte en enda gång har jag badat, annat än i en bassäng.
Mitt dåliga geografiska sinne har gjort att jag missat hjälmaren i 4 år, hur är detta möjligt?

Det tog 15 minuter med bilen, och sen badade vi. Vattnet var jätte varmt! Jag kände mig lätt och svävande. Jag gjorde övningar, och simmade runt, och sträckte ut mitt stackars bäcken.

Det var helt otroligt underbart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar