måndag 12 juli 2010

Vill inte klaga

Jag vill verkligen inte klaga va... men fy FAN för att vara gravid på Sommaren. Eller i alla fall denna sommaren. Det är så varmt att jag får panik. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag har knappt ork att ta mig upp ur sängen, fast jag är för varm för att ligga kvar. Denna lägenheten är bra mycket svalare än vår förra, men ändock otroligt varm.

När jag jobbar om nätterna, är det så varmt så det känns som jag svettas ner 1 kilo varje arbetspass, jag dricker så mycket vatten för att klara det så när jag ska åka hem sen, får jag inte längre på mig mina skor, jag cyklar hem barfota eftersom allt jag druckit under mitt arbetspass har direkt satt sig i ben och fötter.

Jag har haft en helt underbar graviditet, det enda som jag kan klaga på är foglossningen, men det är inte direkt jobbig smärta, det är mest irriterande. Men denna värmen. Det är ta mig fan det värsta jag varit med om. Jag brukar inte klaga på vackert väder, men nu får det fan vara nog. Nu vill jag ha regn och en chans att andas!!!!

1 kommentar:

  1. Det är ju dags för Bokenäs nästa vecka - då kommer väl regnet som vanligt får vi hoppas :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar