måndag 26 juli 2010

Saker bara blir gjorda

Det är så härligt. Igårkväll gick jag och lade mig tidigt. Det händer inte så ofta. Men jag gjorde det. Jag vaknade runt 11 imorse och tänkte att, shit nu är ju hela dagen kvar, vad underbart.
Sen kom jag snabbt på massa saker som ska göras, och tappade plötsligt lite ork.

Jag ropade på Magnus för att fråga vad klockan var, klockan är bara 11 säger han och lägger sig bredvid mig i sängen och ger mig en godmorgonkram. "Jag är lite svettig" säger han sen. "Vad har du gjort?" "Jag har varit på tippen med allt skräp, sen har jag varit i affären och köpt lite saker vi behöver, jag ska gå ner med första lasset tvätt nu och jag håller på att baka scones till frukost, vill du ha ägg också?"...

Det är så underbart att vakna upp och så är massa saker bara gjorda. Utan att behöva be om det. Utan att behöva strida.

Jag måste bara erkänna att den där Magnus kan vara allt för bra ibland. Utan att skryta alltså. (Skryt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar