fredag 9 juli 2010

Lägenheten i bilder

Då tänkte jag lägga upp lite bilder från lägenheten. De kanske inte visar lägenheten från dess bästa sida. Men såhär ser det då ut. Detta är väl mest för er som inte kommer å hälsar på, ni ska ju ändå få se hur det ser ut hos mig. Jag menar, detta är ju bara lägenhet nummer FEM i Örebro. Rosmari har sett 1 lägenhet och Martin har lyckats se alla 5. Resten av er törrisar som aldrig hälsar på får nöja er med några halvdana kort från min iphone då helt enkelt.











5 kommentarer:

  1. haha, du får väl prova att bjuda dit oss törrisar då!

    SvaraRadera
  2. om du ens syftade på mig.. :D

    SvaraRadera
  3. Ja jag syftade på dig!=) Det var väl en inbjudnadspik helt enkelt. Nu får ni fan se te att komma hit efter 4 år!! =) Jag har faktiskt bjudit hit er flera gånger, men det liksom försvinner på vägen.

    SvaraRadera
  4. PROTEST! jag har sett tre, inte en.. fyfan. du minns inte ens mina besök?? Jag har då sett brickebacken, vivalla och studentlägenheten. så de så. SOPA

    SvaraRadera
  5. hahaha du är underbar, det sista kortet hahaha. Väldigt fin lägenhet förövrigt :)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar