fredag 9 juli 2010

Grattis på din födelsedag

Då vill jag passa på att säga Grattis i Efterskott till Magnus på hans födelsedag exakt 1 vecka för sent. Jag grattade honom självklart på dagen också men jag menar här på bloggen är det 1 vecka för sent. Han fick en pappalåda av mig. Det var en stod låda, och på den låda stod det "Magnus Pappalåda" och i lådan låg där

*Öronproppar
*Munskydd
*Plasthandskar
*Leksaksbil i form av en ambulans
*Världens bästa pappa tablettask
*Världens bästa pappa örngott
*Gun´s and Roses boken (för sömnlösa nätter)
*Pappas gosse flaska
*En tredelad fotoram för framtida kort på hela familjen
*Ett litet nitarmband till lillen
*Ett linne och små kalsonger som det står "Daddys Hero" på

Säkert någonting jag glömt. Men helt enkelt. En pappalåda. Jag tyckte det var en rolig idé.

Sedan fick han även en dockningsstation till hans Iphone så han kan lyssna på musik inne i köket.

Magnus fick önska vilken maträtt som helst, och han önskade grillad korv och jordgubbstårta. Så blev det också.

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar