lördag 24 juli 2010

Bokenäs

Då var vi tillbaka från Bokenäs. Veckan började med 2 dagar skitväder, och vi alla tänkte "Då är bokenäs som det brukar vara" Men sen sprack det upp, och vi avslutade veckan med 5 underbart fina dagar, jag badade 4 av dessa dagar och solade maggen. Det var verkligen otroligt! Detta var den 15 och faktiskt sista gången på ett tag som vi åker dit. Alltid innan har vi sagt "Hej då bokenäs, ses nästa år igen" men denna gången så var det lite bittert att åka därifrån. Jag vet inte när vi kommer åka dit igen, om vi kommer åka dit igen. Det enda jag vet är att nästa år börjar vi på nya traditioner. Med en ny familjemedlem. Det ska bli spännande!!



1 kommentar:

  1. En härlig vecka och vi har tankat på av er glädje och livenergi så vi står oss ett tag.
    Mum.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar