fredag 16 april 2010

Det här med att bli fet...


Alltså, jag älskar gravidmagar, jag tycker att det är bland det vackraste som finns. När rosmari var gravid, så var jag helt kär i hennes mage, jag tyckte och tycker fortfarande att det är den finaste gravidmage jag sett. Jag har också själv sett fram emot att få en gravidmage... meeeeeeen... då kommer vi till kruxet, nu när jag börjar få det, så märker jag, det är ju inte alls fint, inte på mig, jag klär inte i att ha gravidmage, det ser bara ut som om jag är extra fet.

Det är som när man har en riktigt dålig dag och magen är helt uppsvälld och man sätter på sig den där lösa tunikan för att det inte ska behöva sitta åt någonstans, såna dagar har jag kunnat ha förrut. Nu har jag det varje dag. Folk ser inte att jag är gravid, dom ser bara att jag börjar bli fet...:(


8 kommentarer:

  1. haha, var du tvungen att testa två olika speglar eller? :D

    men ja gtycker din ser jättefin ut. känns helt sjukt att du också ska ha en bebis, men fint är det :D

    SvaraRadera
  2. Ja för första badrumsspegeln var så himla smutsig, så jag fick panik. och tänkte, fy fan när jag är typ 40 och vill titta tillbaka på mina gravidbilder, och så är alla tagna i badrummet med en smutsig spegel!!! :P

    SvaraRadera
  3. haha, man kan ju putsa spegeln också..? :D

    SvaraRadera
  4. Nej. Sånt har jag Magnus till och han var på jobbet!

    SvaraRadera
  5. Inget att att miste på. En typisk gravid mage. Det finaste som finns. Sträck på dig och var stolt kvinna.
    Kram/Mor

    SvaraRadera
  6. Syns visst att det är en gravidmage, jue! :D Myyysigt :D

    SvaraRadera
  7. jag tkr du ser värsta fin ut i din mage erika :)

    SvaraRadera
  8. Tack så mycket, men man känner sig inte så väldans fin, inte än iaf, inte nu när man fortfarande bara ser fet ut, men vänta några veckor då man inte kan blanda ihop det, då är det kanske finare:)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar