tisdag 20 april 2010

Irriterande

Jag har fått hem alla mina kort från framkallningen. Ska sitta och sätta in dom i mitt album. Men det funkar inte!! Albumet är av så dålig skitkvalité så sidorna följer liksom efter som i bågar. Förstår ni. Bladen kan inte bli raka? dom är böjda, och hårda, så korten måste jag klistra fast som i en båge. Och när man då rätar ut sidan, så släpper korten. Det går alltså inte att bläddra, för då lossar alla kort. Nu är jag förbannad!! Nu har jag klistrat på klisterlappar på alla mina kort, helt i onödan, för jag har ingenstans att sätta korten för jag måste ha ett nytt album. Och korten som redan sitter i mitt album, vad ska jag göra med dom? För i början av albumet hade jag inte samma problem. Det är nu i mitten som sidorna blir för böjda. Förstår ni mitt dilemma.

1 kommentar:

  1. Något för önskelistan kanske, nya album
    // Far

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar