tisdag 20 april 2010

Posarn



6 kommentarer:

  1. finfint! när får jag ta kot på bebismagen? :P

    SvaraRadera
  2. Den är ju inte så fin att fotografera än, ser faktiskt mest bara rätt tjock ut... så det får nog väntas till i sommar... eller när jag kommer hem till min födelsedag...7-9 maj.. och jag tänker då fan inte stå naked som roso gör, jag är inte så bekväm:P

    SvaraRadera
  3. hehe, jojojojo, vi ska allt klä av dig! bikini? inget konstigt med det? :)

    SvaraRadera
  4. jag var jätte bekväm, kändes bara SÅÅÅÅ naturligt att stå naken i anders och lisas säng

    SvaraRadera
  5. Vackert hot mama!

    / Sofie

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar