onsdag 28 april 2010

Lycka!

Nu har jag sån där härlig känsla i kroppen.
Kommer ni ihåg när man var liten och skolavslutningen var, den där känslan man fick när de sista låtarna började ljuda i högtalarna, och man visste att snart var det slut! Snart var det ett helt sommarlov framför en. Snart fick man vara uppe hur länge man ville och vara ute och leka hur mycket man ville. Den där känslan fanns alltid, spelar ingen roll om man gick i ettan på lågstadiet eller ettan på gymnasiet.

Den känslan har jag idag. Jag har den där myskänslan över att sommaren är på väg in. Detta kanske för att jag slutat på sannakroa!! Jag är nu fri från det stället och kan äntligen börja kurera min rygg. Igårkväll hade jag så ont i ryggen så jag bestämde mig för att det vore smidigare att krypa in i sovrummet. Jag hasade ner mig från stolen till krypande ställning, där insåg jag senare att, fan, detta gör ännu ondare. Nu ska jag bara ta mig upp igen också. Herregud!

Hur som helst!
Jag känner mig lycklig och förväntansfull.
Nu börjar mitt "sommarlov" inga mer dubbelpass, inget mer slit.
Nu ska jag bara ta hand om mig och min mage så mycket jag kan!

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar