onsdag 14 april 2010

Umgås och ryggont

Jag tog ledigt från jobbet idag, min rygg pallar inte att jobba:( Igår kunde vi inte sitta ner en enda gång så jag förstörde den totalt. Foglossning är nog bland det värsta jag varit med om måste jag säga, när det kommer till konstant smärta/sjukdom.. Det är värre än svininfluensan, mmm det är det. Jag har fått tid hos sjukgymnasten den 26/4.. och hon avrådde mig från att jobba fram tills dess, då detta sliter för mycket på min kropp. Så istället för att bara ta in mig lite snabbt och ge mig ett foglossningsbälte, vad kan det ta? 20 minuter? så får jag vänta i 3 veckor, och hon säger att jag ska sjukskriva mig under den tiden istället. Så idiotiskt!! Jag har inte råd med det!

Men idag har jag iaf tagit ledigt, tänk vad mysigt det hade varit om man hade någon att umgås med här i Örebro. Rose-Marie, du skulle inte kunna tänka dig att flytta hit en liten snabbis? chyrre?

2 kommentarer:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar