fredag 30 april 2010

Mage vecka 20

Jag tänkte att ni kanske vill se magens utveckling, så varje vecka lägger jag upp en bild här.
Nu har jag ju typ missat 20 veckor.. Men det gör väl ingenting. det är ju nu det börjar bli intressant. Och tycker ni inte det är intressant, så behöver ni inte läsa inläggen som heter "Mage vecka 20" osv.. Det är väl kanske lite till mig själv också så jag kan se tillbaka och minnas sen :)



Och Nej Mårten, jag har inte dragit upp trosorna ända upp till brösten. Det där är mammabyxor, dom ser ut sådär, det är för att det inte ska sitta åt någonstans, så man slipper kissa hela tiden :)

4 kommentarer:

  1. din mage är verkligen jättefin! och har du inte fått väldigt stora bröst? eller? :D

    SvaraRadera
  2. Tack Emma vad sött sagt! jo brösten har liksom ett liv av sig självt och vissa dagar undrar jag lite vad som hänt. Dom har blivit rätt köttiga. Faktiskt någonting positivt med att vara preggo:)

    SvaraRadera
  3. köttiga? jävligt oreomantisk beskrivning av det hela :D

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar