tisdag 13 april 2010

Uppdatering+ Bygga bo





Sååå
Jag vet, jag är dålig, men jag jobbar för mycket, jag har inte tid att ta bilder och föra över bilder och komma på roliga ämnen att prata om. Förr så var min blogg blomstrande, men då var jag också arbetslös. Om ungefär 1 månad slutar jag mitt dagjobb ute på sannakroa förmodligen då de förlänger öppettiderna, dååå kommer jag ha tid att blogga igen:) Men tills dess ska jag försöka att göra små uppdateringar iaf.

Jag har varit hemma i Skövde, vilket var en gudagåva. Jag fick vara hemma nästan en vecka denna gången, längesen jag var ledig såå länge. Det kändes underbart!!! Nu vill jag bara ha mer av det goda!
Jag tänker inte gå in i detalj på vad som hände hemma i Skövde, jag tänker bara säga tack till mina kära vänner och min kära familj, jag har saknat er så mycket!!!! Jag vill bara ha mer, mer och mer..!!! och det enda jag tänker säga är en liten förklaring till dessa tavlor jag visar nedan... Det var Jag, Rosmari, Hanna, Lisa och Carro... Vi målade allihopa på 5 tavlor och sen drog vi lott om vem som fick vilken tavla. Rosmari målade barninspirerade motiv på alla tavlor medan hanna målade massgravar och stympade kroppsdelar... Vi är alla olika. :) Tavlorna är både roliga, snygga, fula, hemska, groteska och vackra!! :)




Nu när jag kommit hem till Örebro har det väl inte direkt hänt sååå mycket. I Fredags var jag ledig, jag hade tagit ledig för att gå på tjällossningen, men det är ju inte direkt samma sak att festa nu, så vid 23 ungefär åkte jag hem då kände jag mig nöjd :)

Idag har jag och Magnus varit lediga hela dagen tillsammans, och tro mig, det händer inte ofta, senaste gången räknade vi var 13 februari, då vi åkte till Tallin. Men annars så har vi bara gått om varandra. Så idag var vi på IKEA och kikade på framtida inköp, och där köpte vi också 5 krukor och krukväxter.
Sedan åkte vi till chilli för att köpa en stor skål och en duk, vilket vi inte hittade, vi köpte istället en huvudkliare!!
Sedan åkte vi till Marieberg där jag inhandlade en mascara, en skjorta, en duk och skydd till min iphone!

Hela dagen har varit skön och vi avslutade den genom att äta på MCdonalds, mums.

Gonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar