fredag 23 augusti 2013

Bra erbjudande, Amelia+bio


Vill tipsa om detta erbjudandet på Lets Deal som alltså är en app man kan ladda ner gratis. Amelia kanske inte direkt är min favorittidning, men jag köper egentligen endast detta paket för sminket och biobiljettens skull! Jag gillar att gå på bio och kommer garanterat betala de 100 kr som biochecken gäller, på en bio inom en snar framtid ändå, alltså betyder det att jag får 7 nr av en tidning som säkert är lite intressant plus nytt smink som alltid är roligt att testa, för bara 59 kr. Absolut värt att testa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar