onsdag 21 augusti 2013

Så lätt för att klaga


Detta känns som dagens motto! Jag har så lätt för att klaga, det faller sig väldigt naturligt för mig. Jag kan vara väldigt bitter, ofta med ironisk ton och jag menar oftast inte så allvarligt med det jag säger, men jag har ändå valt att försöka ändra på detta, bland så mycket annat. Även fast jag själv vet att det jag säger inte är så allvarligt kanske det påverkar de runt omkring mig negativt. Just denna delen med träning, motivation, trötthet, mat och annat, där är det väldigt lätt att klaga!

Jag har ingen rätt att klaga just nu känner jag! Jag har hittat motivationen igen, den där motivationen som jag så länge saknat, som jag bara gått och väntat på, den är här nu. Jag är bara så otroligt rädd för att tappa den i Cypern, när de läckra bufféerna och långa dagar vid stranden kommer få mig att tänka på allt annat än träning. Men varför är jag rädd för det? Det finns ett fint gym där precis vid poolen, kanske kommer jag försöka fortsätta med mina bra vanor även där nere, JA bestämt! Det kommer jag! Nu var det bestämt och nedskrivet, nu kan jag inte ändra på det. Jag LOVAR mig själv att träna minst 1 timme varje dag även nere på cypern. Skrivet i sten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar