fredag 16 augusti 2013

Skattjakt hos syrran

Idag har vi varit hemma hos syrran och Jonatan. Vi blev bjudna på underbart god fika och hemgjord glass. Höjdpunkten på dagen var nog skattjakten, i alla fall om man frågar Wille. Han fick en spade och sen fick han leta efter en sjörövarflagga som satt i en rabatt och där fick han gräva efter en skatt. Skatten var fylld med smycken och guldpengar som var fyllda med choklad. Godiset i all ära men smyckena var nästan roligast.








Nu har vi myst i soffan i väntan på att Wille ska slockna av sig själv men nu kl 21.30 gav vi upp. Det sker helt enkelt inte och det kanske inte är så konstigt efter en dag som denna. Imorgon blir det nya äventyr! Nu är det ca 3 veckor kvar och sen börjar min utmaning. Känns som jag vill börja direkt men jag vill även njuta av min semester, detta är första gången jag har semester på riktigt! Men 3 veckor, sen är det slut på bortförklaringar!


Detta skulle egentligen kommit upp i onsdags kväll men råkade bli något fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar