fredag 23 augusti 2013

Invägning 1, chockerande resultat

Jag kan inte förstå detta resultatet riktigt, men det är ingenting jag tänker lägga för stor vikt i, (ordskämt). Jag vet att kroppen blir chockad när det kommer många nya förändringar och jag vet att kroppen kan göra konstiga saker så jag tuggar på som vanligt och tänker inte så mycket på detta. Nu har jag en vecka i cypern framför mig, kommer bli svårare att hålla koll på kost och träning lika mycket som jag gjort nu men jag ska göra mitt bästa! Denna veckan har jag kört utan viktväktarna så därför förvånas jag av resultatet ännu mer, detta har jag gjort helt på egen hand.

Jag har inte svält mig eller på något sätt missunnat mig någonting utan jag har levt gott ändå. De enda jag har förändrat på denna veckan är att jag äter mer regelbundet, jag har minskat på kolhydrater, jag äter inte efter kl 22 på kvällarna och jag har inte ätit onödigt med godis. Lite mörk choklad, några chokladbollar, lite popcorn och lite nötter. Men det verkar fungera i alla fall så jag tänker absolut fortsätta. Tjohooo!! Vilken motivation! Nu ska jag åka till Ica och hämta ut mitt proteinpulver som har kommit och sen ska jag åka till gymmet. Idag lär man orka lite extra efter detta resultat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar