söndag 18 augusti 2013

Kvällsdopp och Släktträff

Nu är vi hemma i Örebro igen efter två veckors semester, vi hade haft oerhört tur med vädret och det har varit två underbara veckor. Detta var min första riktiga semester och jag tycker jag har fått gjort massa av det jag velat. Någonting som var höjdpunkt var definitivt campingen i Åhus. Jag kan sakna kvällarna i husvagnen, så mysigt, och kvällsdoppen i havet, underbart skönt!



I Lördags hade vi släktträff. Det var med släkt jag inte träffat på över 10 år. Låter kanske konstigt men vi har en lite komplicerad släkt. Det var väldigt trevligt att träffa alla igen och roligt att se hur alla såg ut och få reda på lite vad de gjorde och så. Det mest konstiga på hela dagen var att träffa Rikard, min kusin som sist jag träffade honom var väl runt 12 år, liten pojke och nu stod han och vaggade sitt andra barn. Då förstod man verkligen hur längesedan det var vi träffades.


Jag tog en del kort från släktträffen men de är på andra kameran så jag har inte hunnit få in de i datorn än, ni får nöja er med denna härliga bild på Wille som försöker bära mig på sina axlar. Jag får nog gå ner några kilon till och Wille får nog växa lite till innan det skulle kunna gå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar