onsdag 10 december 2008

bläää

och nu har jag läst massa om det på internet. Och det verkar vara en stor stor bugg just på den nya versionen. Den går helt enkelt inte att ta bort från datorn. Flera tusen tusen och åter tusen som nu går utan msn pga den nya versionen helt enkelt klamrar sig fast på din dator och är omöjlig att ta bort. Jag kan alltså endast använda den där msn som redan finns på datorn när man har den, den fulaste av de fulaste som man inte kan göra någonting på. Inte ens ha bild. Eftersom jävla skit beta vägrar att försvinna och låta mig installera det gamla härliga 7.5.....suck och stön...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar