måndag 8 december 2008

Erika Ska bli fit, vecka 3

Detta har varit en ännu sämre vecka. Denna vecka blev det bara 1 mil gång och 1 mil joggning och 3 timmar styrketräning. Nu får jag verkligen skärpa mig. Men jag märker faktiskt att även fast jag inte gått ner så mycket kilo, så har kroppen fått en lite fastare form, och jag kommer i mina smaljeans bättre nu än innan=) 4 Kilo totalt nu, så som sagt, det går sakta, men jag håller det iaf. Inga kraftiga viktras som jag ändå bara kommer lägga på mig senare. Detta är mer på riktigt. I can feel it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar