måndag 1 december 2008

dam di dam


Igår var det ju första advent, och detta året har jag för första gången en adventsljusstake så nu kan jag tända ljusen varje vecka. Det var så mysigt att sitta där i skenet från både granen och det första ljuset och äta lussekatter pepparkakor och dricka av glöggen. För att vara någon som inte tycker om julen så mycket så förvånar du mig otroligt mycket Magnus :) Sen slogs det in paket också. Så nu ligger det fina juleklappar under min gran....och nu behöver jag inte skämmas för att juldekorationerna är uppe heller, det är ju underbart.

Idag har jag väldigt mycket att göra, jag ska träffa johanna och hämta mina grejer för hon ska flytta från oss och jag vill inte att mina grjer ska hamna i halmstad. Sedan har jag handledning inför mitt PM. Sedan ska jag gå upp och träna. Efter det ska jag både tvätta och finstäda min lägenhet. Jag räknar med att jag ungefär kommer ge upp då själva städningen börjar och säkert skjuta det till imorgon. Om jag känner mig själv rätt. Men det återstår att se.

Usch...vilket fruktansvärt tråkigt inläg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar