tisdag 2 december 2008

Erika Ska bli fit, vecka 2

Sådär...
Ännu en vecka har gått, och denna veckan får jag då med lite dåligt samvete säga har gått sämre än förra veckan. Sammanlagt blev det 1.5 mil gång, och 2 mil jogging och 4 timmars styrketräning. Sedan har det varit lite promenader och lite bad hit och dit, men inget större direkt. Så denna veckan ger jag mig själv endast godkänt. Jag har större krav på mig själv nu. Hade jag tränat 4 dagar på en vecka förr, så hade jag med stolthet kunnat ta en hel vecka ledigt efter det. Men nu jäklar kör jag på allvar! :)
Vågen visar iaf att jag nu är 3.5 kilo lättare.
Det går sakta men säkert.

2 kommentarer:

  1. du är en duktig "efterapare"
    Puss

    SvaraRadera
  2. Tack baby:) När blir det uppdatering av din då? Jag måste ju få inspiration av min Master!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar