söndag 28 december 2008

Hej Hopp
Nu är jag tillbaka i örebro efter en underbar Julhelg.
Finns inte så mycket mer att säga än att det har varit fabulöst. Finns inget bättre än att fira julen med min familj. Jag älskar er så mycket! Juldagen firades tillsammans med gamla klasskamrater vilket var mycket underhållande. Men nu är jag tillbaka i tomma Örebro. Det är verkligen ingen här. Alla har åkt hem över jul, så jag är ensam kvar i mitt hus typ. Igår jobbade jag mitt första pass tillbaka för cherry. Det gick inget vidare. Men det blir bättre. Det är ett nytt år snart, ny topplista och nya rekord att slå, jag ska slå alla! :)

Jag saknar dig så mycket! Är inte riktigt hel just nu.

Den kändes ju väldigt gudig iofs, men aja

1 kommentar:

  1. Tack själv Erika, världens bästa tomte. Jätteroligt att fått rå om dig lite.
    Kram Mamma!

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar