onsdag 10 december 2008

har varit i stockholm. make over grejen blev inställd...så tråkigt att det aldrig var någon som kunde följa med! fick boka om skiten 2 gånger och ändå kunde ingen.. Nu har jag iaf sagt upp min inbjudan så de kunde ge den till någon annan. Orka! :) Men jag åkte ändå till stockholm och tog en liten kortsemester. Det var mycket trevligt. Idag har jag varit på julmys hemma hos Eva, vi lagade riktigt julbord och allt det viktiga fanns plus lite extra. Mycket mysigt och mycket gott. Imorgon ska jag träffa Magnus, har inte sett honom sen i söndags, och det känns faktiskt som en evighet.


2 kommentarer:

  1. jag vet, så himla typiskt att det inte kunde bli nåt men.. det hade varit kul. lite synd att det var min tentadag bara :P

    men vad gjorde du här istället då? :)

    SvaraRadera
  2. Jag hälsade på Anton istället, och tänkte julshoppa lite.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar