söndag 14 december 2008

Jespers citat

alltså...hahaha...jag hittade det gamla citat häftet från gymnasiet med alla jespers citat. Och jag sitter här och läser och verklign skrattar för mig själv. Vilka klockrena saker han har sagt. Häftet finns hos mig och jag kan kopiera upp det till er om ni tappat bort det:) Här är lite fint utvalda delar

"Anteckna inte mitt fördärv!"
"Man bli lätt stressad, om man är mänslighetens sista hopp"
"Jag går inte på lektionerna för att plugga, jag går dit för att visa min goda vilja"
"Haha, alla jehovas vittnen kommer ej få plats i himlen, det finns bara 144.000 platser, vilken skön jävla missräkning"
"Ska du ut på fredag jesper? Ja antingen ska jag det, eller så sitter jag hemma ensam, tänder några doftljus och tokrunkar"
"varför ska jag redovisa om kvinnor och kaffe, det ligger helt utanför min intressesvärm"
"Det var som i polen 1930, det gick också åthelvete snabbt"
"Mattias försöker spela in Jesper och ber honom "drop some lines"...jesper svarar då...-Finns bibeln på ljudband eller? NE"
"Jag tror jag måste döda dig mattias, du sitter där med din jävla white-trash frisyr och ser jävligt dum ut"
"Ni pressar mig och lägger sig som stenar på mitt bröst"
"Jag stimulerar er intellektuella klitoris"
"Det är som dig Johan, lite rolig fast obehaglig"
"detta var trevligt, väldigt di-leva"

och det finns många många fler

Gudars..nu saknar jag Jesper, har inte träffat honom på flera år!

(sorry för ett tråkigt inlägg för er som inte känner jesper)

5 kommentarer:

  1. han är ju fullständigt oslagbar, vilken kille haha

    SvaraRadera
  2. hahahahahahahaha snälla kan jag inte få en kopia. Den killen är ju helt underbar.

    SvaraRadera
  3. Jo men självklart ska ni få kopior. Får försöka komma ihåg det och ta med det nu när jag ska hem i jul.

    SvaraRadera
  4. HAHAHA... hittade också det häftet för ett tag sen.. satt verkligen och asgarvade för mig själv! när kommer du hem erika?

    SvaraRadera
  5. jag kommer hem på söndag! Stannar till den 27..:)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar