onsdag 3 december 2008

Min vän Rose-Marie Dildo


Jag måste tillägna detta inlägget till Rose-Marie Dildo. Hon har bytt sitt efternamn till "Hardestav" och jag tycker det är väldigt roande att söka på henne på internet. För det man får upp är exempelvis. "Hårda stavar - produkter Hård stav med kraftfull vibration (naturligtvis med reglerbar hastighet) och silkeslen yta. Vattenskyddad... Aqua Silk Vibe, 198:-, Aqua Silk Vibe" och det mesta är i den liknelsen.

Så min kära vän Rose-Marie Dildo. Tack. Det där gjorde min dag!
Och dildo är ju lätt bättre än Andersson :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar