lördag 6 december 2008

Fredagen


På kvällen var vi några stycken och åt god mat på pitchers. Deras hamburgare är verkligen otroligt god. Sedan beställde jag in en staropramen och fick något slags megaglas, eller ja det var väl bara 50cl men glaset var iaf sjukt stort kändes det som. Jag kunde knappt dricka utan att sätta i halsen av de stora vågor öl som kom varje gång jag försökte få i mig något. Kvällen var kortfattat väldigt trevlig. Jag åkte tillbaka till campus och gick på 44-års festen. 2 kompisar som fyllde 22 år som firades på bärseback. Egentligen en helt vanlig bärsebackskväll, det enda som skillde den åt från vanliga fredagar var väl att baccardi hade på sig en väldigt ful mössa, tyvärr har jag ingen bild på denna, skumt att jag inte tog någon bild på den. Det var iaf en rosa cowboyhatt, med rosa fluff längst fram och någon slags krona påsydd, väldigt ful. Senare gick vi till publicum och dit kom även Magnus efter ett tag. Så kvällen avslutades där i trevligt sällskap innan vi gick hem för att sova.
Ikväll ska vi på julguasqen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar