onsdag 10 december 2008

hjääälp

Alltså som ni alla kanske märkt så håller mitt msn på att jävlas med mig. Ibland kommer jag online direkt men ibland tar det kanske 20 försök innan jag lyckas. Detta är fruktansvärt frustrerande. Så nu bestämde jag mig för att gå över till det gamla msn igen, det trofasta 7.0....MEN...På något sätt lyckas jag inte installera det nya programmet eftersom det "finns en nyare version av msn på din dator"...jag har tagit bort alla filer som har med msn att göra, och det finns nu inget spår kvar av msn på min dator, men ÄNDÅ kan jag inte installera varken det gamla eller det nya! Så nu har jag inget msn. Vad gör man utan msn? Jag kommer gå under. Hur ska jag göööööra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar