torsdag 12 augusti 2010

Förldraträffen

Då var vi tillbaka. Det var perfekt tycker jag! Eftersom vi valt att gå kvar på samma vårdcentral som vi hade innan vi flyttade till Väster så var det tyvärr inte några som bodde direkt nära oss. Eller vi bor ju iofs väldigt nära stan fortfarande så det är ju inga enorma avstånd men det var ju inga grannar iaf. Men alla var väldigt trevliga och det var några vi klickade med lite extra. Det kändes iaf väldigt spännande och nu har jag min maillista framför mig med 9 andra par som väntar barn i September. Här ska det mammafikas! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar