onsdag 25 augusti 2010

Mammamiddag

Godmorgon godmorgon.
Idag vaknade jag av en tom lägenhet kan man säga. Det kändes konstigt att inte ha Alice vid sin sida som jamar godmorgon till en. Jag trodde Magnus hade släppt ut Elsa för inte heller hon sa ett knip. Men det berodde nog på att det regnade och då ger hon upp det där med att gå ut direkt. Man kan ju inte bli blöt om tassarna? :)

Idag ska jag till frisören först. Det är dags att göra det nu innan så man slipper det sen. Det kommer nog ta en stund innan jag känner mig bekväm att lämna lillemannen för att åka och klippa mig några timmar. Så det ska ordnas idag.

Efter klippningen ska jag på mammamiddag. En grupp blivande mammor här i Örebro som ska gå och äta tapas. Det var Sofie som bjöd med mig och det ska bli spännande att träffa både henne och resten av mammorna. Jag har inte träffat någon innan, så jag är lite nervös får man nog säga :)

Hur som helst så kommer detta nog bli en bra dag! Jag ser fram emot den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar