söndag 15 augusti 2010

Vi har frooshat!

Det finns en applikation på Iphone där man kan få gratisgrejer. Varje dag klockan 12 skickar vi gratisgrejer till varandra Magnus från sin ipod till mig och jag från min iphone till honom. Vi har även skickat lite till några andra. Men vi räknade ut hur mycket pengar våra gratisprodukter varit värda tillsammans.

Vi har skickat gratisprodukter till ett värde av 900kr till varandra och andra!!
Vilken underbar applikation!!

Synd bara att vi inte har plats i kylen för mer! Eftersom denna veckans produkt är Reztart och krävs kyla precis som veckorna innans froosh gör. Så har vi knappt plats! I-lands problem.

Vem vill ha en reztart? Jag skickar det till er :)

4 kommentarer:

  1. Hassel vill ha, Hassel ska få! Imörra serru

    SvaraRadera
  2. Hej! Kul att ni har provat Reztart. Reztart behöver inte kylas ned, eftersom vi förpackar det aseptiskt. Här är en liten film vi har gjort för att förklara Reztart: http://www.youtube.com/watch?v=C9IQdKqYR6o
    Orka hela dagen med bra mellanmål. Hälsningar från Reztart.

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar