måndag 2 augusti 2010

Görlrejunion

Idag är en sån där vanlig dag som helt plötsligt blev sådär rolig.
Jag är hemma i Skövde och har väl ingenting direkt planerat. Jag tänkte att jag kanske skulle träffa rosmari och asta efter jobbet. Men helt plötsligt så förändrades dessa planer till änna riktig tjejträff. Det visade sig nämligen att Emma är hemma i Skövde just denna veckan, vilket är rätt stört, med tanke på att inte vi har matchat våra skövdeveckor sen typ 2008? 2007? med undantag för jul då. Det visade sig även att Lisa var ledig från jobbet idag så det passade alldeles utmärkt att vi alla 4 skulle slå våra kloka huvuden ihop och träffas en liten schvängis.

Lisa som är en alldeles strålande fotograf, skall även ta några kort på min tjocka mage, några sånna där fina kort, inte iphone i spegeln kort, utan sånna där som man kan se i tidningarna. haha.
Så vänta ni bara ska ni få smaka på vackra preggokort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar