onsdag 25 augusti 2010

Indiskt och frisör

Idag passade jag på att klippa mig, det tog 3.5 timmar. Jag satt i den där stolen och trodde ungefär jag skulle dö. Svettades och hade så ont i röven och var så kissenödig så jag höll på å storkna. Men det gick ju bra tillslut. Jag överlevde och nu är jag 1300 kronor fattigare men är ok nöjd! Synd bara att det är så satans dyrt att klippa och slinga håret!


Har precis kommit hem från mammamiddagen. Vi åt Indiskt, vilket jag aldrig gjort innan så det var intressant. Jag beställde chicken tikki nått aktigt, det var gott men jag blev väl inget superfan direkt. Sällskapet var i alla fall trevligt! Vi hade riktigt roligt! Pratat allt om förlossning och hemorojjder, flytningar, bajs, vattenavgång, pinsamheter..med mera med mera. Åh vad vi skrattat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar