torsdag 26 augusti 2010

Kategorier

Fick inspiration av Sofie att dela in bloggen i kategorier. Nu sitter jag och kategoriserar upp mina gamla inlägg. Alltså går jag genom 500 gamla inlägg, läser och kategoriserar. Du har för mycket fritid tänker ni, och se, det har ni faktiskt rätt i!

Nu kommer jag nog lägga in några gamla klassiker igen, som jag återupptäckt. Jag kommer även föra över några inlägg från den gamla bloggen. För att få allt samlat på ett och samma ställe.

Så om ni undrar vad jag håller på med, så förstår ni. Detta kommer också ta några dagar, så i början är allt lite huller om buller, men lev med det OK. Ingen stress:)

3 kommentarer:

  1. det där har ju inte med fritiden att göra, det är din autism som talar!

    SvaraRadera
  2. bra =) då kan man ju bara klicka nu då =) tack för igår vännen =) !!!!!!kramar och hoppas magnus hade skoj!!!!

    SvaraRadera
  3. Rosmari: Snckar du för skit ällä

    Sofie: Magnus hade det trevligt. Han kom hem runt 23 och var faktiskt rätt så nykter. Tjejerna hade försökt få upp honom att dansa men han hade lyckats undvika det hela genom att klämma in sig längst in i ett hörn och stirra in i väggen:)

    SvaraRadera

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar