måndag 9 augusti 2010

Jag vet att jag skryter

Jag vet att jag skryter, men vad ska jag annars göra. Jag är bara så lycklig att det hela har blivit så bra. Jag är bara så lycklig att jag faktiskt är så lycklig. Jag är så lycklig att jag har dig Magnus, för du är så fruktansvärt bra på att göra mig lycklig.

Imorse kom jag in i ett våffeldoftande kök, jag satte mig vid det dukade bordet. "Godmorgon" säger Magnus när han lägger en nygräddad våffla på min tallrik och på med en stor klick av hans egengjorda blåbärssylt och vispad grädde. "Har ni sovit gott inatt?" -säger han och smeker mig över magen. Och där inne, där inne ligger vår son, och väntar, och växer, och snart, snart så kommer han till oss.

Idag är en bra dag, trots all skit i helgen. Idag är jag lycklig. För jag har Magnus, och jag bär på vårt barn, och jag längtar så och det bästa av allt, det gör Magnus också!

1 kommentar:

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar