söndag 14 oktober 2012

Älskar dig

Jag gick in för att väcka Wille idag när jag tyckte han sovit alldeles för länge. Kröp upp i hans säng och kramade honom och han vände sig om alldeles rödrosig om kinderna och sken upp när han såg att det var jag. Då kramade han mig så gosigt. "Åh goooing" sa jag då till honom. "Älskar dig" svarar han till mig. Kan ni förstå! Min son sa Älskar dig till mig. Obeskrivlig känsla! Jag trodde knappt det var sant men flera gånger under dagen upprepade detta sig. Jag blev så glad så jag kramades och pussades lite väl mycket på honom, tillslut fick han nog, haranputtade undan mig och sa bara "nej nej nej" så fort jag kom i närheten av honom. Jag får nog lära mig att avgöra hur mycket som är ok, det är en smal gräns. Men det där ögonblicket kommer gå in i minnesbanken och stanna där resten av mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar