tisdag 16 oktober 2012

iPad puss & goodreader

Hur äntligen kunnat börja använda min iPad. Jag använder Magnus mobil som trådlöst internet eftersom det inte fungerar med iphone3 och jag får inte min iphone5 förrän om ytterligare några veckor. Har laddat hem en app som låter mig anteckna direkt i dokumenten och detta kommer verkligen vara en stor hjälp på föreläsningarna!!




Ser ni var läckert! Har både målat, överstrukit, understrukit, notes, kommentarer, pilar och mängder av verktyg som kommer göra detta med föreläsningsanteckningar enkelt som pannkaka!! Appen heter goodreader och kostar visserligen 38 kr men det var det lätt värt!!



Avslutar dagens inlägg med en iPadpuss som vi fick till när vi lekte lite med den nya kameran:)

- Skrivet från min iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar