fredag 12 oktober 2012

Köpt höstkläder till mig och Wille


Nu har brevbäraren varit här och ringt på och gett mig paket! Mina beställda kläder från MeandI hade kommit tjoho! Jag var ju på MeandI party hos Maria och när alla andra köpte barnkläder passade jag faktiskt på att köpa 3 plagg ur deras vuxenkollektion istället. Det brukar annars bli att man lägger alla pengar på Wille men denna gången unnade jag mig själv! Rätt dyrt men oj oj oj vilken kvalité!! Så här kommer lite bilder på vad jag köpt, först hur dom har tagit kort på det, och sen hur dom ser ut i verkligheten. Ursäkta min kamera som är sämst! Använt mobilen. Nu har jag skaffat en Iphone 5 så när den kommer blir bilderna bättre det lovar jag :)

My Favourite Jacket 495 kr
(Fast jag tror jag betalade 395?)


 
Verkligheten

Verkligheten




Verkligheten


Jag är kanske inte lika snygg som modellerna på bilderna, men jag tycker verkligen kläderna var det! :) Köpte även lite kläder till Wille på tradera som jag fick nu på posten. Det fick bli detta till årets vinter och höst.


Termobyxor från Polarn o Pyret. 175 kr. Fint skick!

Skaljacka från Polarn i Pyret. 50 kr. Har inte fått den än så vet ej skick.


Skalbyxor från Polarn o Pyret 100 kr. Fint skick!

Polarn o Pyret är ju svindyrt att köpa nytt så tradera använts flitigt här hemma. Perfekt att spara in lite pengar på att köpa andra generationens vinterkläder! Dessa är i väldigt fint skick, som nya men kostar knappt 20% så mycket som i affären. Perfekt! Han ska ha det på dagis så där slits det så mycket ändå! Sedan köpte vi en röd vinteroverall från Polarn o Pyret på loppis här om veckan och den kostade bara 50 kr och var så gott som oanvänd. Riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar