torsdag 18 oktober 2012

Dunväst och tangentbord


Idag innan jobbet gick jag och Magnus en runda på stan och lunchade och shoppade lite. Magnus köpte sig ett par skor och jag köpte mig en dunväst. Stilen är väl så långt ifrån mig man kan komma, men jag gillar att ibland köpa någonting som inte alls känns bekvämt och ha på mig som omväxling. Jag fastnar lätt i ett mönster av svarta och vita kläder och jag behöver en färgklick ibland för att komma ur det där. Växten fanns i svart också vilket jag tänkte köpa först, men fanns inte i min storlek som tur var så det fick bli den röda, den var faktiskt döläcker på! Sedan köpte jag en väska till min ipad med inbyggt tangentbord som jag hoppas kommer kännas lika smidigt som det ser ut! Ett par hörlurar fick det bli också eftersom jag nöter hörlurar lika väl som andra nöter strumpor. Det går åt några stycken per år om man säger så. Ikväll ska jag och Wille försöka hitta på någonting att göra, vad det blir har vi inte bestämt än och sedan blir det en lugn och skön hemmakväll för mig framför TV:n med lite godis varvat med skolböcker.

Dunväst: 299 kr på HM, Tangentbordsväska: 499 kr Clas Ohlsson, Hörlurar; 59 kr Clas Ohlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar