måndag 15 oktober 2012

Lord eller Lady


Jag gillar Groupon och brukar handla där ibland. För er som inte vet vad det är så är det en sida på internet där företag sätter in erbjudanden och så får man köpa det för billigt pris kanske under några dagar. Jag brukar faktiskt hitta rätt bra erbjudanden ibland tycker jag och har kanske köpt 5-10 st. Ibland ser man mindre bra och ibland riktigt bra erbjudanden, men idag har jag nog sett det knäppaste erbjudandet någonsin.


Jag vet inte vad det knäppaste är, att dom säljer ut Lord och Lady titlar eller att 641 personer redan har köpt det på bara några timmar! Du får alltså för 149 kr rätten att kalla dig Lord eller Lady över Chaol Ghleann och äganderätt av en kvadratfot land (ca 0,09m²) på slottets Dunans Castles mark. Som bonus får du även en guidad visning av slottet och din bit land utpekat för dig helt gratis om du skulle få för dig att åka dit någon gång Tanken är ju god. Det står i beskrivningen att meningen med utförsäljningen av marken är att tjäna in pengar för att renovera slottet som skadades i en brand 2001 men ändå det låter lite knäppt tycker jag. Jag kanske borde köpa det och ändra mitt namn till "Lady Erika" det har liksom lite mer Ummff i sig :) Det är väl förmodligen så de flesta tänkt att det är en rolig grej och därför säljs det så bra. Så är ni sugna hittar ni erbjudandet här. Kan ju vara en rolig present att ge bort en titel till någon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar