torsdag 18 oktober 2012

Ett Kollage

Jag fortsätter 111-inlägg med
nr 4. Ett kollage

Tänker inte bjuda på ett kollage, jag tänker bjuda på flera stycken. Kollage är någonting jag älskar och tycker alltid det ser så härligt ut, spelar ingen roll vad man gör kollaget av. Kollage, kollage, kollage! Och det är väl ungefär så här som kollaget är ordnat som livet har haft sin gång också.


Massa fester där folk på festerna fick ha på sig fest-kepsen.


 Festerna ledde fram till att jag träffade Magnus
 Kärleken ledde till bulle i ugnen!


Och Bullen var Wille, goa goa Wille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar