onsdag 17 oktober 2012

Tennis


Idag har jag gått och varit nervös nästan hela dagen, ikväll skulle jag nämligen "spela upp" och visa vad jag går för när det gäller tennis. Jag skulle få hoppa in i en grupp och träna för att se om jag platsade. Kändes nästan som en arbetsintervju. Jag har ju inte spelat tennis ordentligt med tränare på 10 år och efter det har jag kanske endast hållit i ett rack max 5 gånger så jag visste egentligen inte alls hur det skulle gå. Ett helt annat underlag än vad jag var van vid och med ett gammalt rack. Men det var verkligen som att cykla, bollarna flög över lätt, serveess och vunna gem. Det gick faktiskt riktigt bra trots gammal foglossning, slitna knän, dålig kondis, övervikt och allt annat! :) Nu ska morsan börja spela tennis igen och akta er säger jag bara! 


Bild på mig och min dåvarande tennispartner Sofie. Vi vann faktiskt serien 7 år i rad och satte med det Svenskt rekord, som jag tror faktiskt fortfarande håller i sig. Det ni :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar