fredag 12 oktober 2012

En elefant balanserade

Så nu har jag under några dagar flyttat över alla mina inlägg från mina andra två bloggar jag haft under uppehållstid från denna blogg. Jag insåg att jag vill ha allt samlat på ett och samma ställe inför framtiden och det var lättare att samla allt på denna blogg eftersom här var det flest inlägg. Jag har flera gånger under detta år använt denna blogg som minneskälla och insett hur mycket den betyder för mig, nästan saknat den på något vis. Under den tid jag nu flyttat över alla inlägg fick jag upp suget igen. Jag har saknat att dela med mig, saknat att ha någonting att dona med. Men nu har jag inte alls samma tid att lägga som innan. Jag har ju Wille som tar upp mestadels av min tid, utöver det har jag 2 jobb och pluggar 100% som ni då förstår finns det inte mycket tid över :) Men jag ser fram emot att skriva av mig lite igen den tid som finns kvar!




Hej igen säger jag och Wille och avslutar inlägget med lite sång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar