lördag 13 oktober 2012

Ipad3 & Iphone5


Har köpt mig en Ipad! Har velat ha det så länge. Många ser det som en stor onödig grej men jag har alltid suktat efter en. Nu tog jag tag i mitt begär och skaffade mig en, låt oss säga att det blev en tidig julklapp till mig själv=) Jag köpte en med Wifi eftersom man ändå kan använda telefonen som internet trådlöst. Men sen fick jag reda på att det endast är med Iphone4 och uppåt som det går, jag satt ju med en Iphone 3 och kände mig lite snopen. Ja då var det väl på tiden att uppgradera den då så jag ringde till telenor och kollade vad det skulle kosta. Det visade sig att det kommer bli ca 150 kr billigare för mig i månaden om jag beställde en Iphone 5 med 32 gigs minne. Taget! Nu har jag fri surf med 30 mbit hastighet och även en extern hårddisk kan man ju säga till min kära Ipad. Jag är så glad! Nu väntar jag bara på att få hem Iphonen på posten så att jag kan börja använda min Ipad som ligger i sin låda och bara skriker efter min uppmärksamhet. Snart älskling, snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar