fredag 19 oktober 2012

Bra start och jädra nudlar

Så jag började dagen med invägning. Jag brukar alltid gå ner massa första veckan när man kör igång ordentligt igen, men den där nudelfällan jag kom på i Måndags och då insåg att jag redan på måndagen hade bränt hela veckans bonuspoäng och även lite därtill tappade jag direkt suget! Så denna veckan körde jag på utan att räkna. Däremot tränade jag 2 gånger och däremellan cykelturer och promenader, men ändå började väl inte denna viktnedgången vidare bra. Nu kör jag på med rätt räkning och har bättre koll på saker! Jag har lovat mig själv att dubbelkolla varje gång någonting är för bra för att vara sant. Vilket jag fick göra flera gånger idag när jag insåg att en Delifresh burgare på Max endast kostade 11 points! :) Alltså MINDRE än ett paket nudlar. Jädra nudlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

*Tack för att du kommenterar!
*Mejla mig - Erikawilhelmsson@hotmail.com
*Lägg till mig på Bloglovin så du inte missar något
*Glöm inte E-post om du deltar i en tävling!
*Har du en fråga? Ställ den i Bloggsvar